DragonLance Forum

Forum dla fanów DragonLance, książek fantasy oraz RPG.


#1 2016-04-05 12:57:20

Xazax

Mistrz podziemi

Zarejestrowany: 2011-08-24
Posty: 773

Korekty tekstów.

Nefalemowie! Kolejny sezon już niebawem bo 29 kwietnia o godzinie 17stej po raz szósty staniemy do walki o sezonowe nagrody!
Jak zwykle przygotowałem dla was zestaw porad, wskazówek i metod dzięki którym rozpoczęcie tej przygody będzie znacznie łatwiejsze. Zapraszam do lektury !

Tworzenie Drużyny

Na początku jednak trzeba będzie podzielić nas na kilka grup, ale nie bójcie się! Postaram się dla wszystkich mieć coś ciekawego.
Gracze dzielą się na tych którzy jak najszybciej chcą wbić poziom 70ty i od razu atakować głębokie szczeliny, i na tych którzy po prostu chcą się dobrze bawić nie biorąc udziału w tym karkołomnym wyścigu. Nie ukrywam że sam jestem gdzieś pomiędzy tymi grupami, bo do każdego sezonu przygotowuję się ostro. Biorę też dzień wolny i zawsze zarywam nockę w której ów sezon startuje, ale zawsze najwięcej zabawy daje mi spotkanie z klanowiczami i kolegami z gry, albowiem w tym okresie wszyscy grają w Diablo.
Obie grupy dzielą się na tych którzy preferują grę solo, bądź w drużynach. Nie da się ukryć że ta druga grupa ma znacznie łatwiej, bo im więcej graczy w party, tym większy bonus do doświadczenia.
Należy też dodać że skład takiej drużyny też ma pewne znaczenie, jeśli zdecydujemy się na grę w drużynie gdzie każdy wybierze łowcę demonów to efekty będą dużo lepsze niż w drużynie mieszanej, dlaczego?
Dlatego że itemizacja w Diablo 3 na dzień dzisiejszy wygląda tak że przedmioty którymi jesteśmy nagradzani za wybijanie demonicznych hord, mają ogromną szansę na to że będą to artefakty dla naszej klasy postaci. Jednym słowem całemu teamowi Łowców będą dropić łuki, kusze czy płaszcze. Przedmiotami tymi możemy się dzielić w obrębie naszej gromadki co zwiększa nasze szanse na wysokich poziomach trudności.
Jeśli chcemy pójść tą drogą to warto też wspomnieć o tym jak to robią profesjonalne klany. Oni obierają drogę przekazywania całego sprzętu jednemu z graczy w ich teamie, co zwiększa jego przychód potrójnie dając mu ogromną przewagę nad resztą startujących graczy, później kiedy taki gracz może pozwolić sobie na otwarcie wysokopoziomowych szczelin zaprasza kolegów którzy mu pomogli, i dzięki temu cała ekipa korzysta. Jest to jednak opcja dla graczy którzy nie jedno razem przeszli, znają się i ufają sobie. Wiadomo że nikt by nie chciał przez trzy godziny pomagać koledze swoim kosztem, a później taki kolega się "wypnie"
Jeśli o mnie chodzi to nigdy nie naciskałem kolegów na granie jedną klasą bo moim zdaniem różnorodność postaci dodaje grze ciekawszego smaku.

W ramach dzielenia się przedmiotami nie jesteśmy skazani na te same klasy bo dzielą się one na trzy grupy wykorzystujące ten sam współczynnik, Barbarzyńców z Krzyżowcami cechuje siła, Czarowników z Szamanami inteligencja, a Mnichów z Łowcami zręczność. Tutaj nie podzielimy się przedmiotami przypisanymi do naszej klasy ale każdym innym jak najbardziej. Na przykład rzadki pancerz łowcy demonów będzie pasował jak ulał na Mnicha bo przeważnie daje dużo zręczności itd.
Jeśli gramy solo to klasa startowa nie ma większego znaczenia, wszyscy mają w miarę równe szanse. Można powiedzieć że Czarownicy i Szamani przy pierwszych dwudziestu poziomach mają przewagę z uwagi na to że mają bardzo mocne ataki dystansowo obszarowe, ale później te różnice się zacierają. Nie dajcie sobie wmówić że jakaś klasa jest "niegrywalna" w danym sezonie bo to bzdura, wszystkie osiągają podobny pułap na tablicach wyników, a to że jedna klasa potrafi zrobić o trzy poziomy gorszą szczelinę nie czyni jej niegrywalną. Niektórymi postaciami na początku jest troszkę łatwiej, innymi troszkę trudniej ze względu na startowy set, ale nie zrażajcie się bo na wszystko będzie czas.

Poziom trudności

Kiedy już wybierzemy klasę i dobierzemy drużynę czas wybrać poziom trudności, i tutaj z góry odradzam "Normalny" nawet najbardziej raczkującym graczom, ale może najpierw garść statystyk które pokażą nam dlaczego warto się troszkę potrudzić
Normalny - Bazowy poziom trudności w Diablo 3 który nie daje żadnych bonusów.
Wysoki -  +75% więcej PD +75% więcej złota
Ekspert -  +100% więcej PD +100% więcej złota
Mistrz-     +200% więcej PD +200% więcej złota + Powyżej poziomu 61 szansa na cesarskie klejnoty
Udręka - +300% więcej PD +300% więcej złota + Powyżej poziomu 61 szansa na cesarskie klejnoty

Udręka ma też swoich 10 poziomów, ale myślę że nie będziemy ich poruszać kiedy mówimy od starcie sezonu i levelowaniu postaci. Najbardziej optymalne poziomy to Wysoki i Ekspert w zależności od stopnia zaawansowania gracza, śmiało można odpalić grę na mistrzu, spróbować swoich sił i w razie czego zmniejszyć trudność w menu pauzy, pamiętajcie że poziomy możemy tylko zmniejszać a nie na odwrót.
Ja każdy sezon zaczynam na Ekspercie i po jakimś czasie zmniejszam na Wysoki, ale to też z tego powodu że mam już ułożony swój "plan levleowania"

Metody

Rozróżniamy trzy efektywne metody "farmienia" każda ma swoje plusy i minusy.
Metoda pierwsza to ciągłe czyszczenie sal Agonii, jest to lokacja w pierwszym akcie która wypełniona jest po brzegi stworami które posiadają niską pulę punktów zdrowia, co sprawia że możemy grać nawet na wyższych poziomach trudności, więcej stworów to też więcej expa. Do tego można doliczyć "Bonus za masakrę" czyli dodany w poprzednim patchu licznik zabitych w jednej serii, w tej lokacji bardzo łatwo go nabijać bez przerwy i dostawać mnożnik do PD, Po oczyszczeniu sal Agonii można też sprawdzić czy nie mamy dostępnego zadania "Słój Dusz" daje on bardzo podobne profity. Minusem jest jednak to że po oczyszczeniu Sal Agonii musimy zrestartować grę, co może być problematyczne w pierwszych godzinach nowego sezonu z uwagi na przepełnienie serwerów. Kolejnym minusem jest to że jeśli obierzemy tą drogę aż do 70 poziomu to nasza postać będzie gorzej ubrana i mniej bogata w materiały rzemieślnicze niż postać która będzie robić szczeliny i zlecenia.

Drugą metodą są Szczeliny Nefalemów, które od sezonu czwartego są darmowe i możemy je otwierać już od pierwszego poziomu doświadczenia postaci, zdecydowanym plusem jest to że po ukończeniu szczeliny możemy ja zamknąć i otworzyć kolejną bez potrzeby resetowania gry. Oprócz tego w szczelinach jest większa szansa na znalezienie przedmiotów legendarnych i setowych. Do plusów można też doliczyć to że na końcu wypadają krwawe odłamki, chociaż w małej ilości to zawsze możemy liczyć na jakiś bonusowy sprzęt przy poziomie 70tym. Jest też druga strona medalu, w szczelinach nie jest naliczany mnożnik do premii za masakrę co mocno zmniejsza liczbę punktów doświadczenia tych którzy ciągle czyszczą szczeliny. Oprócz tego możemy natrafić na dosyć mocne stwory już na samym początku... W salach agonii będziemy walczyć głównie z powolnymi i słabymi szkieletami które nic ciekawego nie potrafią, natomiast w szczelinach natrafić możemy na każdą mieszankę potworów które mogą mieć połączenie naprawdę mocnych cech. Podsumowując, jeśli wybierzemy tą metodę to nasza postać dużo później uzyska poziom 70ty, ale będzie lepiej wyekwipowana niż taka która będzie czyścić Sale Agonii ze szkieletów.

Trzecią metodą jest robienie zleceń, ogromnym plusem jest to że zadań jest bardzo dużo i nie są bardzo powtarzalne, nagrodą jednak są schematy i legendarne materiały rzemieślnicze które są niezbędne w dalszym rozwoju naszego herosa, oprócz tego naliczana jest też premia za masakrę no i oczywiście radocha z otwierania skarbu Horadrimów, od kiedy naliczany jest mnożnik za masakrę to ciężko porównać tą metodę z innymi bo stopień wypełnienia większości lokacji bywa różny, różne też są zadania i lokacje więc dużo zależy od szczęśliwego wylosowania zadań i lokacji w których będziemy je robić. Jedno jest pewne, i tak będziemy tych materiałów potrzebować żeby przejść przez kolejne szczeble kariery naszego Nefalema.

Tak naprawdę najlepsze jest to że te metody można dowolnie mieszać! Ja na przykład zawsze zaczynam od wyczyszczenia Sal Agonii i Butwiejącego Lasu, by po tym jak będę miał dostęp do pierwszych umiejętności które wpływają na szybie poruszanie się, zacząć robić zlecenia aż do poziomu 60tego. Po tym poziomie zaczynają już się na poważnie sypać nawet kluczowe przedmioty potrzebne do upatrzonej konfiguracji, które dzięki materiałom ze zleceń możemy umieścić w Kostce Kanaiego bez strachu o to że są to przedmioty poniżej 70poziomu.
Idąc moją drogą nie trzeba też restartować gry więc zabawa będzie nieprzerwana i efektywna

Chyba więc czas na parę wskazówek które warto znać podczas Levelowania.
1. Na samym początku kradniemy broń jednemu z najemników, temu którego broń zadaje najwięcej obrażeń. Nikt się nie obrazi, a pozwoli to otworzyć grę na wyższym poziomie trudności.
2. Na Serwerze testowym jeszcze niedawno można było zdobyć Skorn Kanaiego którego wartości startowe były ogromne, na ten moment zostało to usunięte. Będę aktualizował ten wątek jeśli coś się zmieni.
3. Nie zbieramy klejnotów poniżej Markizowych z prostego powodu, nie opłaca się. Jeśli chcielibyśmy je łączyć to stracimy niepotrzebnie kasę i czas bo zanim ulepszymy kejnot do markizowego to już dawno będziemy mieli poziom 60ty i takie markizowe będą najniższymi które będą wypadać.
4. Zbieramy i przetapiamy wszystkie wypadające przedmioty u kowala, materiały będą nam bardzo potrzebne w późniejszych fazach rozgrywki.
5. Umiejętności wybieramy na podstawie przedmiotów które nam wypadną, sprawdzamy w karcie do jakich żywiołów i skilli mamy bonusy, układamy umiejętości i runy tak aby jak najwięcej z tego wyciągnąć.

Co dalej po poziomie 70tym?
Po pierwsze zaglądamy w "Drogę Sezonową" i robimy zadania z zieloną gwiazdką, w nagrodę dostaniemy Dar Headriga w którym będą po dwa przedmioty zestawu dla naszej klasy powszechnie nazywanym "Set na start" Taki dar możemy otrzymać tylko raz w trzech ratach. Set który nam z niego wypadnie zależy od tego jaką postacią go otwieramy
Opus Magnum Delsere - Czarodziejka
Nawiedzenie Zunimassy -Szaman
Mantra Iny -Mnich
Pancerze Akkhana -Krzyżowiec
Dziedzictwo Raekor - Barbarzyńca
Wcielenie Marudera - Demon Hunter.

Później rozglądamy się za przedmiotami które będą nam potrzebne do naszego "Buildu" myślę że warto rozważyć najpierw kompozycje do "farmienia" czyli taką która pozwoli nam na szybkie czyszczenie zwykłych szczelin i zadań na najwyższym poziomie trudności (Udręka X) jeśli zainwestujemy trochę czasu to później będziemy mogli przebierać w najlepszych legendach z których ułożymy kompozycję do robienia wysokopoziomowych głębokich szczelin.


"Żaden zwykly śmiertelnik nie mógl stać przed tymi przerażającymi, spowitymi w calun wrotami i nie oszaleć z nienazwanej grozy. żaden zwykly śmiertelnik nie móglby przejść nietknięty między strażniczymi dębami.
lecz Raistlin stal tam. stal tam spokojnie, bez strachu... "

Offline

 

#2 2016-04-05 14:17:16

 janjuz

Najwyższy Kleryst

Call me!
Skąd: Zduńska Wola
Zarejestrowany: 2012-10-02
Posty: 829

Re: Korekty tekstów.

Obiecana korekta:


Nefalemowie!
Kolejny sezon już niebawem bowiem 29 kwietnia o godzinie 17-stej po raz szósty staniemy do walki o sezonowe nagrody!
Przygotowałem dla was zestaw porad, wskazówek i metod, dzięki którym rozpoczęcie tej przygody będzie znacznie łatwiejsze. Zapraszam do lektury!

Tworzenie Drużyny

Na początku jednak trzeba będzie podzielić nas na kilka grup, ale nie bójcie się! Postaram się dla wszystkich mieć coś ciekawego.
Gracze dzielą się na tych, którzy jak najszybciej chcą wbić poziom 70ty i od razu atakować głębokie szczeliny, i na tych, którzy po prostu chcą się dobrze bawić nie biorąc udziału w karkołomnym wyścigu. Nie ukrywam, że sam jestem gdzieś pomiędzy tymi grupami bo do każdego sezonu przygotowuję się ostro. Biorę też dzień wolny i zawsze zarywam nockę w której ów sezon startuje, lecz zawsze najwięcej zabawy daje mi spotkanie z klanowiczami i kolegami z gry, albowiem w tym okresie wszyscy grają w Diablo.
Obie grupy dzielą się na tych, którzy preferują grę solo, oraz na tych, którzy wolą grać w drużynach. Nie da się ukryć że ta druga grupa ma znacznie łatwiej, bo im więcej graczy w zespole, tym większy bonus do doświadczenia.
Należy też dodać, że skład takiej drużyny ma pewne znaczenie. Jeśli zdecydujemy się na grę w drużynie gdzie każdy wybierze łowcę demonów to efekty będą dużo lepsze niż w drużynie mieszanej. Dlaczego?
Dlatego, że itemizacja w Diablo 3 na dzień dzisiejszy wygląda tak, że przedmioty którymi jesteśmy nagradzani za wybijanie demonicznych hord, najprawdopodobniej będą artefaktami dla naszej klasy postaci. Jednym słowem całemu teamowi Łowców będą dropić łuki, kusze czy płaszcze. Przedmiotami tymi możemy się dzielić w obrębie naszej gromadki co zwiększa nasze szanse na wysokich poziomach trudności.
Jeśli chcemy pójść tą drogą to warto też wspomnieć o tym jak to robią profesjonalne klany. Oni obierają drogę przekazywania całego sprzętu jednemu z graczy w ich teamie, co zwiększa jego przychód potrójnie dając mu ogromną przewagę nad resztą startujących graczy, później kiedy taki gracz może pozwolić sobie na otwarcie wysokopoziomowych szczelin zaprasza kolegów, którzy mu pomogli i dzięki temu cała ekipa korzysta. Jest to jednak opcja dla graczy, którzy nie jedno razem przeszli, znają się i ufają sobie. Wiadomo że nikt by nie chciał przez trzy godziny pomagać koledze swoim kosztem, a później taki kolega się "wypnie"
Jeśli o mnie chodzi to nigdy nie naciskałem kolegów na granie jedną klasą bo moim zdaniem różnorodność postaci dodaje grze ciekawszego smaku.

W ramach dzielenia się przedmiotami nie jesteśmy skazani na te same klasy bo dzielą się one na trzy grupy wykorzystujące ten sam współczynnik, Barbarzyńców z Krzyżowcami cechuje siła, Czarowników z Szamanami inteligencja, a Mnichów z Łowcami zręczność. Tutaj nie podzielimy się przedmiotami przypisanymi do naszej klasy, lecz każdym innym jak najbardziej. Na przykład rzadki pancerz łowcy demonów będzie pasował jak ulał na Mnicha bo przeważnie daje dużo zręczności itd.
Jeśli gramy solo to klasa startowa nie ma większego znaczenia, wszyscy mają w miarę równe szanse. Można powiedzieć że Czarownicy i Szamani przy pierwszych dwudziestu poziomach mają przewagę z uwagi na to że mają bardzo mocne ataki dystansowo obszarowe, ale później te różnice się zacierają. Nie dajcie sobie wmówić że jakaś klasa jest "niegrywalna" w danym sezonie bo to bzdura, wszystkie osiągają podobny pułap na tablicach wyników, a to że jedna klasa potrafi zrobić o trzy poziomy gorszą szczelinę nie czyni jej niegrywalną. Niektórymi postaciami na początku jest troszkę łatwiej, innymi troszkę trudniej ze względu na startowy set, ale nie zrażajcie się bo na wszystko będzie czas.

Poziom trudności

Kiedy już wybierzemy klasę i dobierzemy drużynę czas wybrać poziom trudności i tutaj z góry odradzam "Normalny" nawet najbardziej raczkującym graczom, ale może najpierw garść statystyk które pokażą nam dlaczego warto się troszkę potrudzić 
Normalny - Bazowy poziom trudności w Diablo 3 który nie daje żadnych bonusów.
Wysoki -  +75% więcej PD +75% więcej złota
Ekspert -  +100% więcej PD +100% więcej złota
Mistrz-     +200% więcej PD +200% więcej złota + Powyżej poziomu 61 szansa na cesarskie klejnoty
Udręka - +300% więcej PD +300% więcej złota + Powyżej poziomu 61 szansa na cesarskie klejnoty

Udręka ma też swoich 10 poziomów, ale myślę że nie będziemy ich poruszać kiedy mówimy od starcie sezonu i levelowaniu postaci. Najbardziej optymalne poziomy to Wysoki i Ekspert w zależności od stopnia zaawansowania gracza, śmiało można odpalić grę na mistrzu, spróbować swoich sił i w razie czego zmniejszyć trudność w menu pauzy, pamiętajcie że poziomy możemy tylko zmniejszać a nie na odwrót.
Ja każdy sezon zaczynam na Ekspercie i po jakimś czasie zmniejszam na Wysoki, ale to też z tego powodu że mam już ułożony swój "plan levelowania"

Metody

Rozróżniamy trzy efektywne metody "farmienia"; każda ma swoje plusy i minusy.
Metoda pierwsza to ciągłe czyszczenie sal Agonii, jest to lokacja w pierwszym akcie która wypełniona jest po brzegi stworami które posiadają niską pulę punktów zdrowia, co sprawia że możemy grać nawet na wyższych poziomach trudności, więcej stworów to też więcej expa. Do tego można doliczyć "Bonus za masakrę" czyli dodany w poprzednim patchu licznik zabitych w jednej serii, w tej lokacji bardzo łatwo go nabijać bez przerwy i dostawać mnożnik do PD. Po oczyszczeniu sal Agonii można też sprawdzić czy nie mamy dostępnego zadania "Słój Dusz" - daje on bardzo podobne profity. Minusem jest jednak to, że po oczyszczeniu Sal Agonii musimy zrestartować grę co może być problematyczne w pierwszych godzinach nowego sezonu z uwagi na przepełnienie serwerów. Kolejnym minusem jest to, że jeśli obierzemy tą drogę aż do 70 poziomu to nasza postać będzie gorzej ubrana i mniej bogata w materiały rzemieślnicze niż postać, która będzie robić szczeliny i zlecenia.

Drugą metodą są Szczeliny Nefalemów, które od sezonu czwartego są darmowe i możemy je otwierać już od pierwszego poziomu doświadczenia postaci. Zdecydowanym plusem jest to, że po ukończeniu szczeliny możemy ja zamknąć i otworzyć kolejną bez potrzeby resetowania gry. Oprócz tego w szczelinach jest większa szansa na znalezienie przedmiotów legendarnych i setowych. Do plusów można też doliczyć to, że na końcu wypadają krwawe odłamki, chociaż w małej ilości to zawsze możemy liczyć na jakiś bonusowy sprzęt przy poziomie 70tym. Jest też druga strona medalu, w szczelinach nie jest naliczany mnożnik do premii za masakrę co mocno zmniejsza liczbę punktów doświadczenia tych, którzy ciągle czyszczą szczeliny. Oprócz tego możemy natrafić na dosyć mocne stwory już na samym początku... W salach agonii będziemy walczyć głównie z powolnymi i słabymi szkieletami które nic ciekawego nie potrafią, natomiast w szczelinach natrafić możemy na każdą mieszankę potworów które mogą mieć połączenie naprawdę mocnych cech. Podsumowując, jeśli wybierzemy tą metodę to nasza postać dużo później uzyska poziom 70ty, ale będzie lepiej wyekwipowana niż taka, która będzie czyścić Sale Agonii ze szkieletów.

Trzecią metodą jest robienie zleceń. Ogromnym plusem jest to, że zadań jest bardzo dużo i nie są bardzo powtarzalne, nagrodą jednak są schematy i legendarne materiały rzemieślnicze, które są niezbędne w dalszym rozwoju naszego herosa. Oprócz tego naliczana jest też premia za masakrę no i oczywiście radocha z otwierania skarbu Horadrimów, od kiedy naliczany jest mnożnik za masakrę to ciężko porównać tą metodę z innymi bo stopień wypełnienia większości lokacji bywa różny, różne też są zadania i lokacje więc dużo zależy od szczęśliwego wylosowania zadań i lokacji w których będziemy je robić. Jedno jest pewne, i tak będziemy tych materiałów potrzebować, żeby przejść przez kolejne szczeble kariery naszego Nefalema.

Tak naprawdę najlepsze jest to że, te metody można dowolnie mieszać! Ja na przykład zawsze zaczynam od wyczyszczenia Sal Agonii i Butwiejącego Lasu, by po tym jak będę miał dostęp do pierwszych umiejętności, które wpływają na szybie poruszanie się, zacząć robić zlecenia aż do poziomu 60tego. Po tym poziomie zaczynają już się na poważnie sypać nawet kluczowe przedmioty potrzebne do upatrzonej konfiguracji, które dzięki materiałom ze zleceń możemy umieścić w Kostce Kanaiego bez strachu o to że są to przedmioty poniżej 70poziomu.
Idąc moją drogą nie trzeba też restartować gry więc zabawa będzie nieprzerwana i efektywna 

Chyba więc czas na parę wskazówek które warto znać podczas Levelowania.
1. Na samym początku kradniemy broń jednemu z najemników, temu którego broń zadaje najwięcej obrażeń. Nikt się nie obrazi, a pozwoli to otworzyć grę na wyższym poziomie trudności.
2. Na Serwerze testowym jeszcze niedawno można było zdobyć Skorn Kanaiego którego wartości startowe były ogromne, na ten moment zostało to usunięte. Będę aktualizował ten wątek jeśli coś się zmieni.
3. Nie zbieramy klejnotów poniżej Markizowych z prostego powodu - nie opłaca się. Jeśli chcielibyśmy je łączyć to stracimy niepotrzebnie kasę i czas bo zanim ulepszymy klejnot do markizowego to już dawno będziemy mieli poziom 60ty i takie markizowe będą najniższymi które będą wypadać.
4. Zbieramy i przetapiamy wszystkie wypadające przedmioty u kowala, materiały będą nam bardzo potrzebne w późniejszych fazach rozgrywki.
5. Umiejętności wybieramy na podstawie przedmiotów które nam wypadną, sprawdzamy w karcie do jakich żywiołów i skilli mamy bonusy, układamy umiejętności i runy tak aby jak najwięcej z tego wyciągnąć.

Co dalej po poziomie 70tym?
Po pierwsze zaglądamy w "Drogę Sezonową" i robimy zadania z zieloną gwiazdką, w nagrodę dostaniemy Dar Headriga, w którym będą po dwa przedmioty zestawu dla naszej klasy powszechnie nazywanym "Set na start". Taki dar możemy otrzymać tylko raz w trzech ratach. Set, który nam z niego wypadnie zależy od tego jaką postacią go otwieramy:
Opus Magnum Delsere - Czarodziejka
Nawiedzenie Zunimassy -Szaman
Mantra Iny -Mnich
Pancerze Akkhana -Krzyżowiec
Dziedzictwo Raekor - Barbarzyńca
Wcielenie Marudera - Demon Hunter.

Później rozglądamy się za przedmiotami, które będą nam potrzebne do naszego "Buildu". Myślę, że warto rozważyć najpierw kompozycję do "farmienia" czyli taką, która pozwoli nam na szybkie czyszczenie zwykłych szczelin i wykonywanie zadań na najwyższym poziomie trudności (Udręka X). Jeśli zainwestujemy trochę czasu to później będziemy mogli przebierać w najlepszych legendach z których ułożymy kompozycję do robienia wysokopoziomowych głębokich szczelin.


https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/p480x480/1238722_626203917419553_1235611245_n.jpg

Offline

 

#3 2016-04-05 15:16:45

Xazax

Mistrz podziemi

Zarejestrowany: 2011-08-24
Posty: 773

Re: Korekty tekstów.

Dzięki Wielkie!


"Żaden zwykly śmiertelnik nie mógl stać przed tymi przerażającymi, spowitymi w calun wrotami i nie oszaleć z nienazwanej grozy. żaden zwykly śmiertelnik nie móglby przejść nietknięty między strażniczymi dębami.
lecz Raistlin stal tam. stal tam spokojnie, bez strachu... "

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.shinobi-world.pun.pl www.fctorpedo.pun.pl www.kmboss18.pun.pl www.broken-dreams.pun.pl www.shinobininjarpg.pun.pl