IMIÊ POSTACI : Kerth KLASA : Kap³an RASA: Cz³owiek POZIOM: 3
CHARAKTER : Praworz±dny Dobry BÓSTWO: Kiri-Jolith
ATRYBUT MODYFIKATOR
SI£A : 18 4 PW: 24
ZRÊCZNO¦Æ: 8 -1 KP: PANCERZ + TARCZA + ZRÊCZNO¦Æ
9 = ?? 0 -1
BUDOWA: 10 0
INTELEKT: 10 0
ROZTROPNO¦Æ : 11 1
CHARYZMA : 14 2 ATAK DYSTANSOWY : 1
BAZOWY ATAK : 2
ATAK WRÊCZ : 6
WYTRWA£O¦Æ : 2
REFLEKS : 0
WOLA : 2
BROÑ : OBRA¯ENIA : KRYTYK: Suma premi
Ber³o 1k8 19x20 x3 6
PANCERZ : PREMIA :
?? ??
Blefowanie Cha
Ciche poruszanie Zr
Czarostwo Int 6 + 0 = 6
Dyplomacja Cha 4 + 2 = 6
Fa³szerstwo Int
Je¼dziectwo Zr
Jêzyk Int 1 + 0 =1
Koncentracja Bd 5 + 0 = 5
Leczenie Rzt 5 + 1 = 6
Nas³uchiwanie Rzt 2 + 1 = 3
Odcyfrowywanie zapisów Int
Otwieranie zamków Zr
P³ywanie S
Postêpowanie ze zwierzêtami Cha
Profesja ( ) Rzt
Profesja ( ) Rzt
Profesja ( ) Rzt
Psionizm Cha
Przebieranie Cha
Przeszukiwanie Int
Równowaga Zr
Rzemios³o ( ) Int
Rzemios³o ( ) Int
Rzemios³o ( ) Int
Skakanie S*
Stosowanie liny Zr
Stosowanie magicznych urz±dzeñ Cha
Stosowanie psionicznych urz±dzeñ Cha 1 + 2 = 3
Szacowanie Int
Sztuka przetrwania Rzt
Szybkie d³onie Zr
Ukrywanie siê Zr
Unieszkodliwianie mechanizmów Int
Upadanie Zr*
Wiedza ( religia ) Int 3 + 0 = 3
Wiedza o naturze Int
Wiedza tajemna Int
Wiedza teologiczna Int
Wiedza psioniczna Int
Wspinaczka S*
Wyczucie pobudek Rzt
Wystêpy ( ) Cha
Wystêpy ( ) Cha
Wystêpy ( ) Cha
Wyzwalanie siê Zr*
Zastraszanie Cha
Zauwa¿anie Rzt
Zbieranie informacji Cha 2 + 2 = 4
ATUTY :
KLASOWE RASOWE
EKWIPUNEK:
Platyna : 107
CZARY/ MODLITWY
0 - poz
Leczenie drobnych ran
¦wiat³o
Naprawa
Oczyszczenie jedzenia i wody
1- Poz
Leczenie lekkich ran
Rozumienie Jêzyków
Zadawanie lekkich ran
2-Poz
Leczenie ¶rednich ran
Broñ duchowa
Offline
Mistrz podziemi
Napisz gdzie sobie chcesz dodaæ umiejetno¶ci masz 9 pkt
Offline
The Knight of Solamnia
Czarostwo 2
Jêzyk 1
Koncentracja 1
Leczenie 1
Wiedza (religia) 3
Stosowanie magicznych urz±dzeñ 1
Poza tym, je¿eli siê da, to wola³bym mniej si³y (16) a wiêcej intelektu (chyba ta cecha wp³ywa na czary kap³añskie)
Jak rozumiem, mam tu wypisane dostêpne czary, których mogê siê nauczyæ. Ile mam tzw. "slotów" czyli ile czarów ka¿dego poziomu mogê siê codziennie nauczyæ?
Ostatnio edytowany przez U' (2012-01-20 19:23:30)
Offline
Mistrz podziemi
Kap³an jest Tak jakby wojowniczym Ksiêdzem Helerem.
Si³a jest potrzebna do testów ataku a Charyzma do mocy kap³añskiej, Intelekt znowu zwieksza liczbe umiejetnosci co poziom.
Atrybutów nie bêde ju¿ zamienia³, musia³bym ca³a karte Postaci zmieniaæ a uwierzcie ze to troche roboty.
Noralnie powinniscie rzucac kosmi na atrybuty, ale skoro nie ma takiej mozliwosci to wklei³em wam standardowe statystyki.
Wildheart ju¿ mia³ rzuty i wysz³o mu to nawet na dobre.
Ale Nie chcia³em ¿eby który¶ z was by³ poskodowany ¿e jednemu polecia³y same 1 a drugiemu 6
Co 4 poziomy mozna dodaæ 1 pkt atrybutu wiec wtedy mozecie ingerowac
Offline