DragonLance Forum

Forum dla fanów DragonLance, ksi±¿ek fantasy oraz RPG.

  • Nie jesteÅ› zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2012-01-16 11:33:09

 Raistlin

Shalafi

8930444
Skąd: My¶lenice
Zarejestrowany: 2010-08-01
Posty: 1157
WWW

[Ku¼nia Durggedina] - Kerth

http://img233.imageshack.us/img233/6896/arkos.jpg









IMIÊ POSTACI : Kerth              KLASA : Kap³an              RASA: Cz³owiek                POZIOM: 3

CHARAKTER : Praworz±dny Dobry                         BÓSTWO: Kiri-Jolith


ATRYBUT                        MODYFIKATOR


SI£A :                          18      4     PW: 24
       
ZRÊCZNO¦Æ:                8      -1    KP:    PANCERZ   +   TARCZA  + ZRÊCZNO¦Æ
                                                     9   =      ??                   0                  -1
BUDOWA:                    10      0

INTELEKT:                    10      0

ROZTROPNO¦Æ :         11      1

CHARYZMA :                14      2         ATAK DYSTANSOWY : 1

BAZOWY ATAK :  2
                                                      ATAK WRÊCZ : 6
WYTRWA£O¦Æ : 2

REFLEKS : 0

WOLA : 2


BROÑ :                 OBRA¯ENIA :                     KRYTYK:            Suma premi 
Ber³o                         1k8                             19x20 x3                   6

PANCERZ :           PREMIA :
??                             ??



Blefowanie                                           Cha
Ciche poruszanie                                    Zr
Czarostwo                                           Int          6    +    0    =   6
Dyplomacja                                            Cha      4     +   2    =   6
Fa³szerstwo                                             Int
Je¼dziectwo                                             Zr
Jêzyk                                                     Int                             1    +    0     =1
Koncentracja                                                   Bd          5    +     0    = 5
Leczenie                                                    Rzt         5    +     1    = 6
Nas³uchiwanie                                            Rzt         2    +     1    = 3
Odcyfrowywanie zapisów                    Int
Otwieranie zamków                                    Zr
P³ywanie                                                    S
Postêpowanie ze zwierzêtami                   Cha
Profesja (    )                                           Rzt
Profesja (    )                                           Rzt
Profesja (    )                                           Rzt
Psionizm                                                  Cha
Przebieranie                                          Cha
Przeszukiwanie                                   Int
Równowaga                                            Zr
Rzemios³o (    )                                   Int
Rzemios³o (    )                                   Int
Rzemios³o (    )                                   Int
Skakanie                                                    S*
Stosowanie liny                                    Zr
Stosowanie magicznych urz±dzeñ            Cha
Stosowanie psionicznych urz±dzeñ            Cha                                          1     +       2     = 3
Szacowanie                                            Int
Sztuka przetrwania                                   Rzt
Szybkie d³onie                                            Zr
Ukrywanie siê                                            Zr
Unieszkodliwianie mechanizmów            Int
Upadanie                                                    Zr*
Wiedza ( religia    )                                            Int                3       +      0     =  3
Wiedza o naturze                                    Int
Wiedza tajemna                                    Int
Wiedza teologiczna                                    Int
Wiedza psioniczna                                    Int
Wspinaczka                                            S*
Wyczucie pobudek                                    Rzt
Wystêpy (    )                                    Cha
Wystêpy (    )                                    Cha
Wystêpy (    )                                   Cha
Wyzwalanie siê                                   Zr*
Zastraszanie                                           Cha
Zauwa¿anie                                           Rzt
Zbieranie informacji                                  Cha           2     +      2    =   4


ATUTY :
KLASOWE                           RASOWE

EKWIPUNEK:


Platyna : 107


CZARY/ MODLITWY
0 - poz
Leczenie drobnych ran
¦wiat³o
Naprawa
Oczyszczenie jedzenia i wody

1- Poz
Leczenie lekkich ran
Rozumienie Jêzyków
Zadawanie lekkich ran

2-Poz
Leczenie ¶rednich ran
Broñ duchowa


"Stajenny ma swój humor i kopie psa. Mag ma swoje humory i znika miasteczko."

http://www.smoczalanca.pun.pl/_fora/smoczalanca/gallery/2_1327707076.jpg

Offline

 

#2 2012-01-18 14:03:25

Xazax

Mistrz podziemi

Zarejestrowany: 2011-08-24
Posty: 773

Re: [Ku¼nia Durggedina] - Kerth

Napisz gdzie sobie chcesz dodaæ umiejetno¶ci masz 9 pkt


"¯aden zwykly ¶miertelnik nie mógl staæ przed tymi przera¿aj±cymi, spowitymi w calun wrotami i nie oszaleæ z nienazwanej grozy. ¿aden zwykly ¶miertelnik nie móglby przej¶æ nietkniêty miêdzy stra¿niczymi dêbami.
lecz Raistlin stal tam. stal tam spokojnie, bez strachu... "

Offline

 

#3 2012-01-20 19:20:17

 U'

The Knight of Solamnia

SkÄ…d: warszawa
Zarejestrowany: 2011-10-09
Posty: 460

Re: [Ku¼nia Durggedina] - Kerth

Czarostwo 2
Jêzyk 1
Koncentracja 1
Leczenie 1
Wiedza (religia) 3
Stosowanie magicznych urz±dzeñ 1

Poza tym, je¿eli siê da, to wola³bym mniej si³y (16) a wiêcej intelektu (chyba ta cecha wp³ywa na czary kap³añskie)

Jak rozumiem, mam tu wypisane dostêpne czary, których mogê siê nauczyæ. Ile mam tzw. "slotów" czyli ile czarów ka¿dego poziomu mogê siê codziennie nauczyæ?

Ostatnio edytowany przez U' (2012-01-20 19:23:30)


Est Sularus oth Mithas

Offline

 

#4 2012-01-21 07:46:30

Xazax

Mistrz podziemi

Zarejestrowany: 2011-08-24
Posty: 773

Re: [Ku¼nia Durggedina] - Kerth

Kap³an jest Tak jakby wojowniczym Ksiêdzem Helerem.
Si³a jest potrzebna do testów ataku a Charyzma do mocy kap³añskiej, Intelekt znowu zwieksza liczbe umiejetnosci co poziom.

Atrybutów nie bêde ju¿ zamienia³, musia³bym ca³a karte Postaci zmieniaæ a uwierzcie ze to troche roboty.
Noralnie powinniscie rzucac kosmi na atrybuty, ale skoro nie ma takiej mozliwosci to wklei³em wam standardowe statystyki.
Wildheart ju¿ mia³ rzuty i wysz³o mu to nawet na dobre.
Ale Nie chcia³em ¿eby który¶ z was by³ poskodowany ¿e jednemu polecia³y same 1 a drugiemu 6
Co 4 poziomy mozna dodaæ 1 pkt atrybutu wiec wtedy mozecie ingerowac


"¯aden zwykly ¶miertelnik nie mógl staæ przed tymi przera¿aj±cymi, spowitymi w calun wrotami i nie oszaleæ z nienazwanej grozy. ¿aden zwykly ¶miertelnik nie móglby przej¶æ nietkniêty miêdzy stra¿niczymi dêbami.
lecz Raistlin stal tam. stal tam spokojnie, bez strachu... "

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.020 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.aniolypiekla.pun.pl www.panfu-fan.pun.pl www.watahaiwilczki.pun.pl www.jarocin.pun.pl www.gangmw.pun.pl