DragonLance Forum

Forum dla fanów DragonLance, książek fantasy oraz RPG.

#1 2012-01-16 12:33:09

 Raistlin

Shalafi

8930444
Skąd: Myślenice
Zarejestrowany: 2010-08-01
Posty: 1157
WWW

[Kuźnia Durggedina] - Kerth

http://img233.imageshack.us/img233/6896/arkos.jpg









IMIĘ POSTACI : Kerth              KLASA : Kapłan              RASA: Człowiek                POZIOM: 3

CHARAKTER : Praworządny Dobry                         BÓSTWO: Kiri-Jolith


ATRYBUT                        MODYFIKATOR


SIŁA :                          18      4     PW: 24
       
ZRĘCZNOŚĆ:                8      -1    KP:    PANCERZ   +   TARCZA  + ZRĘCZNOŚĆ
                                                     9   =      ??                   0                  -1
BUDOWA:                    10      0

INTELEKT:                    10      0

ROZTROPNOŚĆ :         11      1

CHARYZMA :                14      2         ATAK DYSTANSOWY : 1

BAZOWY ATAK :  2
                                                      ATAK WRĘCZ : 6
WYTRWAŁOŚĆ : 2

REFLEKS : 0

WOLA : 2


BROŃ :                 OBRAŻENIA :                     KRYTYK:            Suma premi 
Berło                         1k8                             19x20 x3                   6

PANCERZ :           PREMIA :
??                             ??



Blefowanie                                           Cha
Ciche poruszanie                                    Zr
Czarostwo                                           Int          6    +    0    =   6
Dyplomacja                                            Cha      4     +   2    =   6
Fałszerstwo                                             Int
Jeździectwo                                             Zr
Język                                                     Int                             1    +    0     =1
Koncentracja                                                   Bd          5    +     0    = 5
Leczenie                                                    Rzt         5    +     1    = 6
Nasłuchiwanie                                            Rzt         2    +     1    = 3
Odcyfrowywanie zapisów                    Int
Otwieranie zamków                                    Zr
Pływanie                                                    S
Postępowanie ze zwierzętami                   Cha
Profesja (    )                                           Rzt
Profesja (    )                                           Rzt
Profesja (    )                                           Rzt
Psionizm                                                  Cha
Przebieranie                                          Cha
Przeszukiwanie                                   Int
Równowaga                                            Zr
Rzemiosło (    )                                   Int
Rzemiosło (    )                                   Int
Rzemiosło (    )                                   Int
Skakanie                                                    S*
Stosowanie liny                                    Zr
Stosowanie magicznych urządzeń            Cha
Stosowanie psionicznych urządzeń            Cha                                          1     +       2     = 3
Szacowanie                                            Int
Sztuka przetrwania                                   Rzt
Szybkie dłonie                                            Zr
Ukrywanie się                                            Zr
Unieszkodliwianie mechanizmów            Int
Upadanie                                                    Zr*
Wiedza ( religia    )                                            Int                3       +      0     =  3
Wiedza o naturze                                    Int
Wiedza tajemna                                    Int
Wiedza teologiczna                                    Int
Wiedza psioniczna                                    Int
Wspinaczka                                            S*
Wyczucie pobudek                                    Rzt
Występy (    )                                    Cha
Występy (    )                                    Cha
Występy (    )                                   Cha
Wyzwalanie się                                   Zr*
Zastraszanie                                           Cha
Zauważanie                                           Rzt
Zbieranie informacji                                  Cha           2     +      2    =   4


ATUTY :
KLASOWE                           RASOWE

EKWIPUNEK:


Platyna : 107


CZARY/ MODLITWY
0 - poz
Leczenie drobnych ran
Światło
Naprawa
Oczyszczenie jedzenia i wody

1- Poz
Leczenie lekkich ran
Rozumienie Języków
Zadawanie lekkich ran

2-Poz
Leczenie średnich ran
Broń duchowa


"Stajenny ma swój humor i kopie psa. Mag ma swoje humory i znika miasteczko."

http://www.smoczalanca.pun.pl/_fora/smoczalanca/gallery/2_1327707076.jpg

Offline

 

#2 2012-01-18 15:03:25

Xazax

Mistrz podziemi

Zarejestrowany: 2011-08-24
Posty: 773

Re: [Kuźnia Durggedina] - Kerth

Napisz gdzie sobie chcesz dodać umiejetności masz 9 pkt


"Żaden zwykly śmiertelnik nie mógl stać przed tymi przerażającymi, spowitymi w calun wrotami i nie oszaleć z nienazwanej grozy. żaden zwykly śmiertelnik nie móglby przejść nietknięty między strażniczymi dębami.
lecz Raistlin stal tam. stal tam spokojnie, bez strachu... "

Offline

 

#3 2012-01-20 20:20:17

 U'

The Knight of Solamnia

Skąd: warszawa
Zarejestrowany: 2011-10-09
Posty: 460

Re: [Kuźnia Durggedina] - Kerth

Czarostwo 2
Język 1
Koncentracja 1
Leczenie 1
Wiedza (religia) 3
Stosowanie magicznych urządzeń 1

Poza tym, jeżeli się da, to wolałbym mniej siły (16) a więcej intelektu (chyba ta cecha wpływa na czary kapłańskie)

Jak rozumiem, mam tu wypisane dostępne czary, których mogę się nauczyć. Ile mam tzw. "slotów" czyli ile czarów każdego poziomu mogę się codziennie nauczyć?

Ostatnio edytowany przez U' (2012-01-20 20:23:30)


Est Sularus oth Mithas

Offline

 

#4 2012-01-21 08:46:30

Xazax

Mistrz podziemi

Zarejestrowany: 2011-08-24
Posty: 773

Re: [Kuźnia Durggedina] - Kerth

Kapłan jest Tak jakby wojowniczym Księdzem Helerem.
Siła jest potrzebna do testów ataku a Charyzma do mocy kapłańskiej, Intelekt znowu zwieksza liczbe umiejetnosci co poziom.

Atrybutów nie będe już zamieniał, musiałbym cała karte Postaci zmieniać a uwierzcie ze to troche roboty.
Noralnie powinniscie rzucac kosmi na atrybuty, ale skoro nie ma takiej mozliwosci to wkleiłem wam standardowe statystyki.
Wildheart już miał rzuty i wyszło mu to nawet na dobre.
Ale Nie chciałem żeby któryś z was był poskodowany że jednemu poleciały same 1 a drugiemu 6
Co 4 poziomy mozna dodać 1 pkt atrybutu wiec wtedy mozecie ingerowac


"Żaden zwykly śmiertelnik nie mógl stać przed tymi przerażającymi, spowitymi w calun wrotami i nie oszaleć z nienazwanej grozy. żaden zwykly śmiertelnik nie móglby przejść nietknięty między strażniczymi dębami.
lecz Raistlin stal tam. stal tam spokojnie, bez strachu... "

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
złota rybka pływa do góry brzuchem fajne mapki na parkury minecraft dziewczyna 18 lat szuka chłopaka wymiana turbosprężarki vw polo 14 tdi Gta sa zarabianie