IMIĘ POSTACI : Kerth KLASA : Kapłan RASA: Człowiek POZIOM: 3
CHARAKTER : Praworządny Dobry BÓSTWO: Kiri-Jolith
ATRYBUT MODYFIKATOR
SIŁA : 18 4 PW: 24
ZRĘCZNOŚĆ: 8 -1 KP: PANCERZ + TARCZA + ZRĘCZNOŚĆ
9 = ?? 0 -1
BUDOWA: 10 0
INTELEKT: 10 0
ROZTROPNOŚĆ : 11 1
CHARYZMA : 14 2 ATAK DYSTANSOWY : 1
BAZOWY ATAK : 2
ATAK WRĘCZ : 6
WYTRWAŁOŚĆ : 2
REFLEKS : 0
WOLA : 2
BROŃ : OBRAŻENIA : KRYTYK: Suma premi
Berło 1k8 19x20 x3 6
PANCERZ : PREMIA :
?? ??
Blefowanie Cha
Ciche poruszanie Zr
Czarostwo Int 6 + 0 = 6
Dyplomacja Cha 4 + 2 = 6
Fałszerstwo Int
Jeździectwo Zr
Język Int 1 + 0 =1
Koncentracja Bd 5 + 0 = 5
Leczenie Rzt 5 + 1 = 6
Nasłuchiwanie Rzt 2 + 1 = 3
Odcyfrowywanie zapisów Int
Otwieranie zamków Zr
Pływanie S
Postępowanie ze zwierzętami Cha
Profesja ( ) Rzt
Profesja ( ) Rzt
Profesja ( ) Rzt
Psionizm Cha
Przebieranie Cha
Przeszukiwanie Int
Równowaga Zr
Rzemiosło ( ) Int
Rzemiosło ( ) Int
Rzemiosło ( ) Int
Skakanie S*
Stosowanie liny Zr
Stosowanie magicznych urządzeń Cha
Stosowanie psionicznych urządzeń Cha 1 + 2 = 3
Szacowanie Int
Sztuka przetrwania Rzt
Szybkie dłonie Zr
Ukrywanie się Zr
Unieszkodliwianie mechanizmów Int
Upadanie Zr*
Wiedza ( religia ) Int 3 + 0 = 3
Wiedza o naturze Int
Wiedza tajemna Int
Wiedza teologiczna Int
Wiedza psioniczna Int
Wspinaczka S*
Wyczucie pobudek Rzt
Występy ( ) Cha
Występy ( ) Cha
Występy ( ) Cha
Wyzwalanie się Zr*
Zastraszanie Cha
Zauważanie Rzt
Zbieranie informacji Cha 2 + 2 = 4
ATUTY :
KLASOWE RASOWE
EKWIPUNEK:
Platyna : 107
CZARY/ MODLITWY
0 - poz
Leczenie drobnych ran
Światło
Naprawa
Oczyszczenie jedzenia i wody
1- Poz
Leczenie lekkich ran
Rozumienie Języków
Zadawanie lekkich ran
2-Poz
Leczenie średnich ran
Broń duchowa
Offline
Mistrz podziemi
Napisz gdzie sobie chcesz dodać umiejetności masz 9 pkt
Offline
The Knight of Solamnia
Czarostwo 2
Język 1
Koncentracja 1
Leczenie 1
Wiedza (religia) 3
Stosowanie magicznych urządzeń 1
Poza tym, jeżeli się da, to wolałbym mniej siły (16) a więcej intelektu (chyba ta cecha wpływa na czary kapłańskie)
Jak rozumiem, mam tu wypisane dostępne czary, których mogę się nauczyć. Ile mam tzw. "slotów" czyli ile czarów każdego poziomu mogę się codziennie nauczyć?
Ostatnio edytowany przez U' (2012-01-20 20:23:30)
Offline
Mistrz podziemi
Kapłan jest Tak jakby wojowniczym Księdzem Helerem.
Siła jest potrzebna do testów ataku a Charyzma do mocy kapłańskiej, Intelekt znowu zwieksza liczbe umiejetnosci co poziom.
Atrybutów nie będe już zamieniał, musiałbym cała karte Postaci zmieniać a uwierzcie ze to troche roboty.
Noralnie powinniscie rzucac kosmi na atrybuty, ale skoro nie ma takiej mozliwosci to wkleiłem wam standardowe statystyki.
Wildheart już miał rzuty i wyszło mu to nawet na dobre.
Ale Nie chciałem żeby któryś z was był poskodowany że jednemu poleciały same 1 a drugiemu 6
Co 4 poziomy mozna dodać 1 pkt atrybutu wiec wtedy mozecie ingerowac
Offline