DragonLance Forum

Forum dla fanów DragonLance, ksi±¿ek fantasy oraz RPG.


#1 2011-11-05 09:41:35

 Raistlin

Shalafi

8930444
Skąd: My¶lenice
Zarejestrowany: 2010-08-01
Posty: 1157
WWW

Ku¼nia Durggedina - ustalenia i rozmowa na temat przygody

Temat w którym bêdziemy rozmawiaæ o nowej przygodzie, gdy¿ posty w chatboxie szybko znikaj±.
Tutaj piszcie swoje uwagi, propozycje itd. wszystko co siê tyczy przygody Ku¼nia Durggedina.


"Stajenny ma swój humor i kopie psa. Mag ma swoje humory i znika miasteczko."

http://www.smoczalanca.pun.pl/_fora/smoczalanca/gallery/2_1327707076.jpg

Offline

 

#2 2011-11-08 08:10:23

Xazax

Mistrz podziemi

Zarejestrowany: 2011-08-24
Posty: 773

Re: Ku¼nia Durggedina - ustalenia i rozmowa na temat przygody

Wybaczcie mi zastój ale mam du¿o na g³owie i du¿o te¿ do wykreowania.


"¯aden zwykly ¶miertelnik nie mógl staæ przed tymi przera¿aj±cymi, spowitymi w calun wrotami i nie oszaleæ z nienazwanej grozy. ¿aden zwykly ¶miertelnik nie móglby przej¶æ nietkniêty miêdzy stra¿niczymi dêbami.
lecz Raistlin stal tam. stal tam spokojnie, bez strachu... "

Offline

 

#3 2011-11-08 18:22:49

 Soth

Rycerz ¶mierci

Skąd: siê tu wzi±³em?
Zarejestrowany: 2011-10-05
Posty: 45

Re: Ku¼nia Durggedina - ustalenia i rozmowa na temat przygody

Spokojnie nie ¶pieszy siê nigdzie

Offline

 

#4 2011-11-10 09:02:48

Xazax

Mistrz podziemi

Zarejestrowany: 2011-08-24
Posty: 773

Re: Ku¼nia Durggedina - ustalenia i rozmowa na temat przygody

Dodam jeszcze ¿e nie zapatrujcie siê na wydarzenia z ksi±¿ki. Teraz wy kreujecie ten ¶wiat...
Wiêc mo¿ecie zmieniæ bieg historii jesli wiecie o co mi chodzi


"¯aden zwykly ¶miertelnik nie mógl staæ przed tymi przera¿aj±cymi, spowitymi w calun wrotami i nie oszaleæ z nienazwanej grozy. ¿aden zwykly ¶miertelnik nie móglby przej¶æ nietkniêty miêdzy stra¿niczymi dêbami.
lecz Raistlin stal tam. stal tam spokojnie, bez strachu... "

Offline

 

#5 2011-11-14 11:11:20

 U'

The Knight of Solamnia

SkÄ…d: warszawa
Zarejestrowany: 2011-10-09
Posty: 460

Re: Ku¼nia Durggedina - ustalenia i rozmowa na temat przygody

Czekamy na rozpoczêcie kolejnego rozdzia³u, jak narazie zapowiada siê ciekawie.


Est Sularus oth Mithas

Offline

 

#6 2011-11-15 16:46:08

 Soth

Rycerz ¶mierci

Skąd: siê tu wzi±³em?
Zarejestrowany: 2011-10-05
Posty: 45

Re: Ku¼nia Durggedina - ustalenia i rozmowa na temat przygody

Chcia³em was przeprosiæ za moj± nieobecno¶æ w grze ale nie mia³em dostêpu do internetu. W jaki sposób mogê siê z powrotem w³±czyæ do przygody?

Ostatnio edytowany przez Soth (2011-11-15 16:55:32)

Offline

 

#7 2011-11-15 18:41:50

 U'

The Knight of Solamnia

SkÄ…d: warszawa
Zarejestrowany: 2011-10-09
Posty: 460

Re: Ku¼nia Durggedina - ustalenia i rozmowa na temat przygody

Przeczytaj, to co siê dzia³o i graj normalnie;) nie by³o Ciê, wiêc mistrz gry "przej±³" Twoj± postaæ na czas Twojej nieobecno¶ci. Jutro gramy dalej


Est Sularus oth Mithas

Offline

 

#8 2011-11-23 15:49:11

 Raistlin

Shalafi

8930444
Skąd: My¶lenice
Zarejestrowany: 2010-08-01
Posty: 1157
WWW

Re: Ku¼nia Durggedina - ustalenia i rozmowa na temat przygody

Fabu³a jak i prowadzenie gry bardzo mi siê podobaja, przyda³o by siê jeszcze wiêcej graczy by³o by jeszcze ciekawiej. Jak dla mnie rpg 10/10 naprawdê super. Szkoda tylko, ¿e nie ma mnie w domu wtady kiedy dzieje siê najwiêcej, pó¼niej trudno siê wbiæ.


"Stajenny ma swój humor i kopie psa. Mag ma swoje humory i znika miasteczko."

http://www.smoczalanca.pun.pl/_fora/smoczalanca/gallery/2_1327707076.jpg

Offline

 

#9 2011-11-23 15:55:12

 Grothork

Rycerz Ró¿y

Skąd: biorê piwo?
Zarejestrowany: 2011-08-29
Posty: 322

Re: Ku¼nia Durggedina - ustalenia i rozmowa na temat przygody

No mi te¿ siê podoba, i nie przeszkadzam chyba brakiem pomys³ów ;] wszak to moje 1 rpg, nie licz±c tego poprzedniego na forum

Offline

 

#10 2011-11-24 22:06:15

 U'

The Knight of Solamnia

SkÄ…d: warszawa
Zarejestrowany: 2011-10-09
Posty: 460

Re: Ku¼nia Durggedina - ustalenia i rozmowa na temat przygody

Raistlin napisał:

Szkoda tylko, ¿e nie ma mnie w domu wtady kiedy dzieje siê najwiêcej, pó¼niej trudno siê wbiæ.

Uwa¿am, ¿e to powa¿ny problem. Powinnismy zacz±æ umawiaæ siê na sesje. Ja siedzê z lapkiem na uczelni, Xaz w pracy stuka posty, ale nikogo wiêcej nie ma, nie czuj± tej gry, tak jak np ja. Musimy zacz±æ planowaæ sesje np dzieñ do przodu, ¿eby byli wszyscy, b±d¼ wiêkszo¶æ.

Moja pro¶ba do Mistrza Gry: Ja, jako pocz±tkuj±cy kap³an szukam oparcia w swym bogu i po ka¿dym po¶cie, gdzie piszê co¶ o modleniu siê, b³ogos³awieniu itd. chcia³bym, aby¶ pisa³: "Kerth, czujesz obecno¶æ Kiri-Jolitha"; "Kerth, czujesz jak sp³ywa na Ciebie spokój i pewno¶æ siebie"; "Czujecie jak po b³ogos³awieñstwie Kerth'a wzrastaj± wam si³y i pewno¶æ siebie, a strach znika" lub na odwrót, kiedy robiê co¶ niezgodnie z zamys³em boga: "Kerth, nie czujesz boga sprawiedliwej wojny przy sobie, nie masz w nim oparcia"; "Czujesz jak odp³ywa od Ciebie moc boga" itd.

Gra bêdzie ciekawsza, a mi pozwoli siê bardziej wczuæ. Prosi³bym te¿ o ustalenie, czy znam ju¿ jakie¶ czary kap³añskie, czy nie:)

a fabu³a ciekawa, czekam co bêdzie dalej:)


Est Sularus oth Mithas

Offline

 

#11 2011-11-24 22:46:12

 Raistlin

Shalafi

8930444
Skąd: My¶lenice
Zarejestrowany: 2010-08-01
Posty: 1157
WWW

Re: Ku¼nia Durggedina - ustalenia i rozmowa na temat przygody

Ja jestem zwykle po 17 na kompie, w tym tyg wyj±tkowo by³em po 16. Soboty i niedziele mam wolne. W pracy raczej nie  dam rady odpisywaæ czêsto na smsy. Tak wygl±da sytuacja u mnie


"Stajenny ma swój humor i kopie psa. Mag ma swoje humory i znika miasteczko."

http://www.smoczalanca.pun.pl/_fora/smoczalanca/gallery/2_1327707076.jpg

Offline

 

#12 2011-11-25 08:59:04

Xazax

Mistrz podziemi

Zarejestrowany: 2011-08-24
Posty: 773

Re: Ku¼nia Durggedina - ustalenia i rozmowa na temat przygody

"Moja pro¶ba do Mistrza Gry: Ja, jako pocz±tkuj±cy kap³an szukam oparcia w swym bogu i po ka¿dym po¶cie, gdzie piszê co¶ o modleniu siê, b³ogos³awieniu itd. chcia³bym, aby¶ pisa³: "Kerth, czujesz obecno¶æ Kiri-Jolitha"; "Kerth, czujesz jak sp³ywa na Ciebie spokój i pewno¶æ siebie"; "Czujecie jak po b³ogos³awieñstwie Kerth'a wzrastaj± wam si³y i pewno¶æ siebie, a strach znika" lub na odwrót, kiedy robiê co¶ niezgodnie z zamys³em boga: "Kerth, nie czujesz boga sprawiedliwej wojny przy sobie, nie masz w nim oparcia"; "Czujesz jak odp³ywa od Ciebie moc boga" itd.

Gra bêdzie ciekawsza, a mi pozwoli siê bardziej wczuæ. Prosi³bym te¿ o ustalenie, czy znam ju¿ jakie¶ czary kap³añskie, czy nie:)"



Chodzi o to ¿e Ty w³a¶nie nic nie czujesz, jeste¶ wystawiony na swego rodzaju próbê, co do czarów kap³añskich to przez ca³e ¿ycie wojownika nie nauczy³e¶ siê nic z tym zwi±zanego... Wszystko przyjdzie z czasem. Chodzi o to ¿eby siê nie trzymaæ shematu gry komputerowej, gdzie odblokowujesz czary. Musisz to poczuæ, nauczyæ siê tego itp


"¯aden zwykly ¶miertelnik nie mógl staæ przed tymi przera¿aj±cymi, spowitymi w calun wrotami i nie oszaleæ z nienazwanej grozy. ¿aden zwykly ¶miertelnik nie móglby przej¶æ nietkniêty miêdzy stra¿niczymi dêbami.
lecz Raistlin stal tam. stal tam spokojnie, bez strachu... "

Offline

 

#13 2011-11-25 19:07:20

 U'

The Knight of Solamnia

SkÄ…d: warszawa
Zarejestrowany: 2011-10-09
Posty: 460

Re: Ku¼nia Durggedina - ustalenia i rozmowa na temat przygody

Chodzi o to ¿e Ty w³a¶nie nic nie czujesz, jeste¶ wystawiony na swego rodzaju próbê, co do czarów kap³añskich to przez ca³e ¿ycie wojownika nie nauczy³e¶ siê nic z tym zwi±zanego... Wszystko przyjdzie z czasem. Chodzi o to ¿eby siê nie trzymaæ shematu gry komputerowej, gdzie odblokowujesz czary. Musisz to poczuæ, nauczyæ siê tego itp

Aha. No to zasmuci³e¶ mnie:) no dobra, mam nadziejê, ¿e nied³ugo zrozumiem jak byæ kap³anem;)


Est Sularus oth Mithas

Offline

 

#14 2011-11-26 12:07:47

Xazax

Mistrz podziemi

Zarejestrowany: 2011-08-24
Posty: 773

Re: Ku¼nia Durggedina - ustalenia i rozmowa na temat przygody

"nie wiem czy tak moge"

Nie mozesz, gdzie wczesniej napisa³e¶ ¿e próbowa³e¶ u¶piæ wiewiórkê?
Zaraz mi Grothork napisze ¿e umie siê obs³ugiwaæ twoj± lask± bo te¿ siê po drodze uczy³

Przepuszczam to tym razem, ale potem ju¿ nie bêdzie takich cheatów


"¯aden zwykly ¶miertelnik nie mógl staæ przed tymi przera¿aj±cymi, spowitymi w calun wrotami i nie oszaleæ z nienazwanej grozy. ¿aden zwykly ¶miertelnik nie móglby przej¶æ nietkniêty miêdzy stra¿niczymi dêbami.
lecz Raistlin stal tam. stal tam spokojnie, bez strachu... "

Offline

 

#15 2011-11-26 12:12:24

 Raistlin

Shalafi

8930444
Skąd: My¶lenice
Zarejestrowany: 2010-08-01
Posty: 1157
WWW

Re: Ku¼nia Durggedina - ustalenia i rozmowa na temat przygody

oj tam, oj tam by³em siê te¿ 5 razy wysikaæ a o tym nie pisa³em xD


"Stajenny ma swój humor i kopie psa. Mag ma swoje humory i znika miasteczko."

http://www.smoczalanca.pun.pl/_fora/smoczalanca/gallery/2_1327707076.jpg

Offline

 

#16 2011-11-28 15:55:03

 Raistlin

Shalafi

8930444
Skąd: My¶lenice
Zarejestrowany: 2010-08-01
Posty: 1157
WWW

Re: Ku¼nia Durggedina - ustalenia i rozmowa na temat przygody

Co¶ nie mo¿emy ruszyæ z t± akcj± ;]


"Stajenny ma swój humor i kopie psa. Mag ma swoje humory i znika miasteczko."

http://www.smoczalanca.pun.pl/_fora/smoczalanca/gallery/2_1327707076.jpg

Offline

 

#17 2011-11-28 17:00:01

 U'

The Knight of Solamnia

SkÄ…d: warszawa
Zarejestrowany: 2011-10-09
Posty: 460

Re: Ku¼nia Durggedina - ustalenia i rozmowa na temat przygody

jak cholera nikogo nie ma, a jak s± to nic nie pisz±. Poza tym Xaz powinien wiêcej pisaæ, co siê dzieje, co widzimy itd, bêdzie nam ³atwiej


Est Sularus oth Mithas

Offline

 

#18 2011-11-28 22:42:21

Xazax

Mistrz podziemi

Zarejestrowany: 2011-08-24
Posty: 773

Re: Ku¼nia Durggedina - ustalenia i rozmowa na temat przygody

Prosta sytuacja, nie wiem w czym macie problem.

Jest oboz smokowcow w ktory mija kolejna noc bez przygod, nie spodziewaja sie ataku,,, dwoch wartuje wiec nie beda lazic po krzakach i szukacczy ich nikt nie podglada, kendera gdzies zassalo... Co ma sie wydarzyc skoro wy siedzicie w krzaczorach i gadacie. Napisaem wam ze jestescie a tye daleko ze nie ma opcji zeby was zauwazyli. Kerth zrobi³ obchod i nic nie wywnioskowal.
Jesli Gerrod wyczuwa magi to zapewnie jest w srod smokowow aurak badz jakis czarodziej.
Czy ja was musze prowadzic za reke?
To sa smokowcy czego wymagacie?


"¯aden zwykly ¶miertelnik nie mógl staæ przed tymi przera¿aj±cymi, spowitymi w calun wrotami i nie oszaleæ z nienazwanej grozy. ¿aden zwykly ¶miertelnik nie móglby przej¶æ nietkniêty miêdzy stra¿niczymi dêbami.
lecz Raistlin stal tam. stal tam spokojnie, bez strachu... "

Offline

 

#19 2011-12-19 08:38:16

Xazax

Mistrz podziemi

Zarejestrowany: 2011-08-24
Posty: 773

Re: Ku¼nia Durggedina - ustalenia i rozmowa na temat przygody

Ch³opy to nie jest gra akcji tylko bardziej fabularne dzie³o.
Wiêc jak pisze ¿eby¶cie jakie¶ refleksje porozpisywali to chyba o to chodzi, awsze postacie maj± czas wolny.
Dlaczego Kertha nie ciekawi to ¿e mag na niego ci±gle lampi?
Dlaczego nikogo nie zainteresowala tajemnicza koperta?
Zgin±³ wasz towarzysz a wy siê zachowujecie jakby wam po prostu koñ zwia³.
Do tego kerth znalaz³ przeciez drug± mape dziêki której mo¿na rozszyfrowaæ poprzedni±.


"¯aden zwykly ¶miertelnik nie mógl staæ przed tymi przera¿aj±cymi, spowitymi w calun wrotami i nie oszaleæ z nienazwanej grozy. ¿aden zwykly ¶miertelnik nie móglby przej¶æ nietkniêty miêdzy stra¿niczymi dêbami.
lecz Raistlin stal tam. stal tam spokojnie, bez strachu... "

Offline

 

#20 2011-12-19 11:08:52

 U'

The Knight of Solamnia

SkÄ…d: warszawa
Zarejestrowany: 2011-10-09
Posty: 460

Re: Ku¼nia Durggedina - ustalenia i rozmowa na temat przygody

Ju¿ kurdê nie pamietam jakie ja mapy mam, a jakie nie, za wolno siê dzieje to wszystko:) ale rozkminy spróbujê porobiæ, tyle ¿e inni te¿ musz± siê w to w³±czyæ. Mam wra¿enie, ¿e z postaci ja najwiêcej piszê. wiem, jestem przywódc± to i piszê, ale wszyscy by siê mocniej w³±czyli


Est Sularus oth Mithas

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.034 seconds, 6 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.watahaiwilczki.pun.pl www.aniolypiekla.pun.pl www.tirup2010.pun.pl www.panfu-fan.pun.pl www.gangmw.pun.pl